PROTOKÓŁ

z przeprowadzonego dnia 23 września 2025 r. naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. obsługi armatorów w Centrum Żeglarskim w Szczecinie.

W odpowiedzi na ogłoszenie nadesłano 3 oferty, z których 2 nie spełniły wymagań formalnych. Ofertę spełniającą wymagania złożył:

  • Pan Maksymilian Bojek

Metody i techniki naboru:

Dnia 23.09.2025 r. przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną z kandydatem. Przygotowano zestaw pytań i tematów sprawdzających wiedzę ogólną nt. funkcjonowania Centrum Żeglarskiego oraz znajomości przepisów i procedur obowiązujących na stanowisku.

Kandydata poproszono o przedstawienie własnych koncepcji usprawnienia współpracy z armatorami oraz przedstawienie pomysłów zapewniających prawidłowe utrzymanie stanu technicznego infrastruktury wodnej i nabrzeża.

Wynik naboru i uzasadnienie:

Pan Maksymilian Bojek spełnił wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko specjalista ds. obsługi armatorów. Posiada odpowiednie wykształcenie oraz wymagane kwalifikacje i uprawnienia motorowodne oraz żeglarskie.

W wyniku przeprowadzonej rozmowy na stanowisko specjalista ds. obsługi armatorów komisja podjęła decyzję o powierzeniu stanowiska  panu Maksymilianowi Bojkowi, który wykazał się dobrą znajomością przepisów, doświadczeniem zawodowym oraz przedstawił ciekawe koncepcje zapewniające dobrą współpracę z armatorami.

Wieloletnie doświadczenie w branży oraz znajomość zagadnień żeglarskich pozwoli Panu Maksymilianowi Bojkowi na szybkie wdrożenie oraz wykonywanie powierzonych obowiązków.

Skład komisji:

Dyrektor Centrum Żeglarskiego w Szczecinie – Krzysztof Łobodziec

Wicedyrektor ds. sportu i rekreacji – Magdalena Piasecka

Specjalista ds. kadr i płac – Beata Wilczko

 

metryka

Wytworzył Data utworzenia Data ostatniej zmiany Liczba odsłon
s.linda@centrumzeglarskie.pl 25/09/2025 - 08:06 25/09/2025 - 08:08 2

Rejestr Zmian

Zmiana Autor Status
25/09/2025 - 08:08 s.linda@centrumzeglarskie.pl Opublikowany